KURSY BIZNESOWE |
Czas trwania |
Pozyskiwanie i zarządzanie funduszami Unii Europejskiej Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla przedsiębiorstw Zawartość: Wdrażanie programów przedakcesyjnych w Polsce, Praktyczne aspekty ubiegania się o współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej, Fundusze strukturalne |
3dni / 15h |
Pozyskiwanie i zarządzanie funduszami Unii Europejskiej dla JST Adresat: pracownicy jednostek samorządu terytorialnego Zawartość: Wdrażanie programów przedakcesyjnych w Polsce, Praktyczne aspekty ubiegania się o współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej, Fundusze strukturalne, Rola samorządów terytorialnych w przygotowaniu wniosków |
3dni / 15h |
Zarządzanie strategiczne Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Zawartość: Strategia, Czynniki istotne przy wyborze i budowaniu strategii, Podejście do formułowania strategii, Budowanie przewagi konkurencyjnej, Pozycjonowanie konkurencyjne, Typy strategii |
2dni / 10h |
Zarządzanie konfliktami Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Zawartość: Natura konfliktu, Źródła i rodzaje konfliktów, Metody kierowania konfliktami, Metody radzenia sobie z konfliktami, Rola menadżera w rozwiązywaniu konfliktów |
2dni / 8h |
Zarządzanie zasobami ludzkimi Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Zawartość: Kapitał ludzki jako źródło przewagi konkurencyjnej, Dobór kadr, Ocenianie pracowników, Strategie motywacyjne, Redukcje zatrudnienia, Związki zawodowe |
2dni / 8h |
Zarządzanie stresem Adresat: pracownicy wszystkich szczebli Zawartość: Stres (natura, źródła, kształtowanie odporności, walka ze stresem, zarządzanie stresem w pracy), Asertywność (umiejętność dbania o swoje prawa, wyrażanie własnych opinii i przekonań, asertywne krytykowanie i przyjmowanie ocen) |
2dni / 8h |
Systemy zarządzania jakością wg norm ISO 9000 Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla przedsiębiorstw zainteresowanych wdrożeniem systemu ISO Zawartość: Normy jakości w Europie, Procedury (charakterystyka procedur, cel, działalność, dokumenty związane, definicje, tryby postępowania, załączniki), Księga Jakości (definicje, typowa zawartość Księgi Jakości) |
2dni / 12h |
Nadzorowanie dokumentacji systemu jakości oraz prowadzenie auditu systemu Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla przedsiębiorstw posiadających wdrożony system ISO Zawartość: Nadzorowanie dokumentacji, Nadzór nad zapisami jakości, Polityka jakości, Odpowiedzialność kierownictwa, Planowanie, Cele jakościowe, Planowanie Systemu Zarządzania Jakością, Audio
|
2dni / 12h |
Przywództwo w organizacji Adresat: kadra kierownicza wyższego szczebla Zawartość: Funkcje i rola menadżera w organizacji, Osobowość lidera i kompetencje skutecznego menadżera, Style kierowania, Sztuka budowania autorytetu oraz autoprezentacja, Techniki wywierania wpływu, Teorie zarządzania i ich odniesienie do praktyki
|
2dni / 8h |
Finanse dla niefinansistów Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Zawartość: Finanse w przedsiębiorstwie, Interpretacja sprawozdań finansowych, Kapitał obrotowy, Analiza wskaźnikowa, Zróżnicowana wartość pieniądza w czasie, Ocena opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych |
2dni / 8h |
Controlling Adresat: kadra kierownicza średniego szczebla Zawartość: Założenia teoretyczne controllingu, Organizacja controllingu w przedsiębiorstwie, Organizacja centrów kosztów, zysków, inwestycji, przychodów, Metody controllingu strategicznego, System informacyjny controllingu |
2dni / 8h |
Negocjacje handlowe Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Zawartość: Etapy procesu negocjacji i ich znaczenie, Strategie negocjacyjne, Cechy dobrego negocjatora, Techniki negocjacyjne, Scenariusze rozmów z trudnym klientem |
2dni / 8h |
Efektywne zarządzanie zespołem Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Dostarczenie menedżerom grup wiedzy, pozwalającej na efektywne wykorzystanie pracowników, prawidłowe budowanie relacji z pracownikami oraz oceny ich pracy i zysków przedsiębiorstwa. |
1dzień/8h |
Skargi, zażalenia, wnioski - metody i techniki pracy z trudnym klientem
Adresat: pracownicy wszystkich szczebli Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy z zakresu technik komunikacji, niezbędnych dla pracowników firmy posiadających na co dzień bezpośredni kontakt z klientem oraz pełniących dyżury w ramach przyjmowania skarg, zażaleń i wniosków obywateli. |
2dni/12h |
Sztuka odpowiedzi na trudne pytania
Adresat: pracownicy wszystkich szczebli Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy z zakresu metod i technik skutecznego rozwiązywania problemów związanych z relacjami firma - obywatel |
1dzień/8h |
Podstawowe szkolenie dla pracowników samorządowych
Adresat: pracownicy wszystkich szczebli Tematyka obejmuje: systemy źródeł prawa pracy dla pracowników samorządowych, podstawy zatrudnienia i zwalniania pracowników samorządowych , obowiązki i prawa pracowników samorządowych, czas pracy, odpowiedzialność porządkowa i dyscyplinarna pracowników samorządowych, podstawowe zagadnienia bhp
|
1 dzień/8h |
Partnerstwo publiczno-prywatne w świetle najnowszych przepisów
Adresat: jednostki samorządu terytorialnego Szkolenie obejmuje takie tematy jak: modele przedsięwzięć partnerstwa publiczno-prywatnego, polskie prawodawstwo w zakresie ppp, partnerstwo publiczno-prywatne w praktyce- przykłady polskich samorządów, partnerstwo publiczno-prywatne, a ustawa o finansach publicznych i Prawo Zamówień Publicznych , możliwość finansowania partnerstwa publiczno-prywatnego w ramach funduszy strukturalnych UE.
|
2 dni/10h |
Techniki efektywnej sprzedaży
Adresat: kadra kierownicza średniego szczebla oraz handlowcy Zawartość: Zasady rekrutacji i selekcji handlowców, Rola menadżera zespołu handlowców, motywacja i stymulacja handlowca, Tworzenie własnego wizerunku, Rozmowa z klientem, Umiejętność aktywnego słuchania, Fazy procesu sprzedaży, Kontakt posprzedażowy |
2dni / 10h |
Przetargi publiczne według znowelizowanej ustawy o zamówieniach publicznych
Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Zawartość: Zakres przedmiotowo - podmiotowy stosowania ustawy, Podstawowe zasady udzielania zamówień publicznych, Charakterystyka procedur postępowania, Omówienie najczęściej występujących nieprawidłowości w zamówieniach publicznych |
1dzień /8h |
Zmiany w prawie pracy
Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Zawartość: Ogólne informacje o zmianach w przepisach prawa pracy, Nowe regulacje dotyczące czasu pracy, Zmiany w przepisach dotyczących wypłacania wynagrodzenia i innych należności ze stosunku pracy, Zmiany w prawie urlopowym, Postanowienia dotyczące zwolnień grupowych i związków zawodowych |
1dzień / 8h |
Zarządzanie personelem- Asertywność i rozwiązywanie konfliktów
Adresat: kadra kierownicza Zawartość: Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności asertywnego porozumiewania się, działania i kierowania ludźmi. Drugim celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom różnych metod rozwiązywania konfliktu aby świadomie mogli decydować o swoim zachowaniu w sytuacji konfliktu. |
7 dni |
Zarządzanie personelem-komunikacja interpersonalna
Adresat: kadra kierownicza Zawartość: Celem szkolenia jest opanowanie umiejętności precyzyjnego i jasnego wyrażania swoich myśli i uczuć, szkolenie uczy jak być przekonującym i spójnym a także wykształcenie nowych umiejętności w zakresie komunikacji poprzez rozwinięcie przekazu werbalnego i asertywnego reagowania. Po zakończeniu szkolenia jego uczestnicy potrafią: rozpoznawać własne emocje i skutecznie nimi kierować; podnieść świadomość swoich emocji w relacjach z innymi osobami; radzić sobie w sytuacjach stresujących; identyfikować emocje innych osób; rozwinąć własne zdolności przywódcze oraz umiejętność współdziałania.
|
5 dni |
Zarządzanie personelem- Przywództwo- szkolenie dla menedżerów.
Adresat: kadra kierownicza Zawartość: Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy z zakresu przywództwa. Szkolenie pozwala ćwiczyć umiejętności niezbędne do przewodzenia grupie, przekazywania jej tego, co jest określane mianem kultury organizacji. Celem szkolenia jest także doskonalenie umiejętności coachingu w celu podniesienia efektywności pracy podwładnych i uruchomienia ich potencjału. |
7 dni |
Zarządzanie i organizacja pracy zespołu Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Zawartość: I. Komunikacja w zarządzaniu - 3 godz. II. Motywacja w kierowaniu - 2,5 godz. III. Zarządzanie poprzez kształtowanie kreatywności własnej oraz współpracowników - 2 godz. IV. Planowanie czasu zespołu - 2,5 godz. V. Techniki rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji - 1 godz. VI. Zintegrowane zarządzanie ludźmi i zadaniami - 2 godz. VII. Metody oceny pracowników - 1 godz.
|
4h wykłady 10h ćwiczeń |
Program warsztatów negocjacyjnych Czyli „mów i pokazuj to co zapewnia zysk" Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Cel; -doskonalenie technik negocjacyjnych -samoocena umiejętności negocjacyjnych i niwelowanie zachowań błędnych -doskonalenie umiejętności rozpoznawanie zachowań manipulacyjnych i przeciwdziałanie im.
|
10 godzin |
Zmiana jako siła napędowa rozwoju organizacyjnego Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Cele szkolenia: zapoznanie uczestników z procesem zmian przedstawienie na przykładach przebiegu procesu dostarczenie podstawowych informacji na temat zarządzania zmianami w organizacji poznanie ścieżki krytycznej zmian w organizacji wypracowanie pozytywnego nastawienia do zmian jako procesu permanentnego rozwoju.
|
6 - 8 godzin szkoleniowych |
Polityka personalna Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Tematyka zajęć:
|
10 godzin |
„Niech czas pracuje dla ciebie" czyli zarządzanie czasem i indywidualna organizacja pracy Adresat: kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla Tematyka zajęć: 1.Cele jako główne czynniki motywujące do działania 2.Czy dobrze gospodaruję swoim czasem - ćwiczenie test 3.Ustanawiaj priorytety - ćwiczenie 4.„Nóż na gardle" albo zrób dzisiaj to, co masz zrobić jutro" - sposoby radzenia sobie z opóźnieniami własnymi i innych. 5.Zasady dobrej organizacji pracy - czyli jak znaleźć czas na wszystkie czynności 6.Reguły efektywnego gospodarowania czasem 7.Tygodniowy plan pracy i zasada Pareto - ćwiczenie 8.Ćwiczenie 1 minutowe - ćwiczenie 9.Poznaj swojego wroga 10. Kiedy najlepiej pracujesz 11.Twój Plan działania - ćwiczenie 12.Delegowanie zadań i uprawnień jako sposób na życie. 13.Podwyższanie indywidualnego poziomu energii.
|
14 godzin |